۶ پاسخ

برا چی گفته کمکی زود شروع کردی

میگن بیسکویت وقندوشکر خوب نیست زودبدی بیش فعال میشن

بیسکوییت قند داره از ۶ به بعد بده.
پوره ها رو بده

خیلی زوده که عزیزم … بیسکوییت هیچ خاصیتی بجز قند نداره

زودنیست؟

سه ماه و نیم ؟؟؟ چهارماه و نیم منظورته؟؟

سوال های مرتبط