من از پنج ماه گذاشتم تا هفت ماه دیگه ب بعدش خودشو اویزون میکرد میترسیدم
نذار عزیزم من چند بار گذاشتم دخترمو وقتی کمکش میکردم که رو پاهاش وایسه پنجه ی پاشو میذاشت زمین به دکترش گفتم گفت اثرات استفاده از روروئکه پاهاش داره شکل میگیره دیگه نذارش
من نمیزارم نزارید بچه آسیب میبینه
من پنج ماهگی گذاشتمش الان که محاله توش بمونه سریع میخواد باکله برگرده پایین
من ک از پنج ماهگی گذاشتم
از ده ماهگی
وای از هفت ماهکی میشه پنج ده دقیقه گذاشت بازی کنه
من از۶ماهگی گذاشتم. رو پنجه پا میذاشت. ولی الان کامل راه میره و مشکلی هم نداره. پسرمم۱۴سالشه و اونم پاهاش سالمه
والا از پنج شش ماهگی.
دکتر پسرم گفت باید کامل خودش بشینه بعد بزاری روروئک زودتر بزاری کمر و لگنش آسیب میبینه
شش ماهگی
من از ۶ ماهگی گذاشتم تا همین ماه
دیگه کوتاه شد براش
وای چقذ تختش قشنگه
من که کلا نزاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.