داخل فرنی شکر هم باید بریزم؟

۷ پاسخ

من تا حالا نزدم

شکر تا یک‌سالگی ممنوعه
موز یا سیب بریز

شیرین کننده طبیعی استفاده کن مثل خرما یا موز یا سیب

من ک‌نمیزنم از ۷ ماهگی خرما زدم داخلش

من با شیر خشک درست میکنم و ارد برنج دیگه شیرین کننده ی دیگه ای نمیزنم

یه کوچولو نبات

نههههه

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوین مامان ماهان و آوین ۱۰ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی