برای ۴ ماهشو سفارشی درست کرده بودم خیلی ساده..
به نظرم ساده قشنگه
۶ ماهگی
و این یکی
۸ ماهگی
بیبن چه لباسی میخای بپوشونی با اون تم ست کن
ما برایشت ماهگیش دوتا تولد گرفتیم
اینم یکماهگی بقیه هم کاپ کیک و کروسان هست
۳ ماهگی
۴ ماهگی
۱۱ ماهگی
من برا چهارماهگیش از این کروسان ها گرفتم خیلی خوشگله
ااونجاامن و امانه انگار ک دنبال کیکی😁🤣
بزن گوگل عزیزم ذره بین ایرانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.