دوستان همین الان ی لکه قهوه ایی اومد خیلی میترسم چیزی شده یعنی

۴ پاسخ

سونو قلب رفتین عزیزم؟
تشکیل شده؟

انشاءالله چیزی نیست عزیزم برو دکتر اگه نیاز بود بهت شیاف بده

نترس برو پیش دکتر بهت شیاف میده

اوایلش طبیعیه شیاف پروژسترون بزن شبی یکی تا وقتی قطع بشه اگرم زیاد شد حتما برو دکتر

سوال های مرتبط