۱ پاسخ

یه قابلمه یکم اب بزار توش بعد یه ابکش بزار روش هویج رو بزار تو ابکش بخارپز میشه اینطوری ویتامینش حفظ میشه یااین ک بایکم اب بزار بپزه بعددست اخر هم باقاشق له کن بزار از صافی رد کن ک راحتتر بخوره

سوال های مرتبط

مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان پناه🩷🐣 مامان پناه🩷🐣 ۹ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی