خانوما پوره میوه ها رو چطور درشت میکنید؟

۱ پاسخ

الان فقط سیب مجازه بدی
من میذارم با پوست بپزه نرم نرم میشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم🥰 مامان دخمل نازم🥰 ۱۷ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی