بچه ها تو تهران واسه آنومالی پیش کی رفتین؟

۲ پاسخ

غربالگری دوم هفته چن انجام دادین؟؟
آنومالی بعدچن هفته اون انجام دادین؟؟

من رفتم نسل امید حمیدیان خیلی خوبه مرکزش دکترشم خوبه ان تی هم همون بود
رستاک هم اگه طهماسبی پور بود خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری