سلام خانما تو شیراز برای سونو آنومالی پیش کی رفتین؟؟؟؟

۷ پاسخ

اون دوتا قبل عید میگفتن فقط ۱اردیبهشت به بعد نوبت خالی داریم که برای من میفتاد تو ۲۰ هفته دیر میشد دکترم گفته لود بهترین زمان انجامش ۱۸ هفته و ۲،۳،۴ روز هست

من پیش شهره روزمه نوبت گیرم اومد

دکترم اعظم فرجی و نسرین اسدی و شهره روزمه رو پیشنهاد داده بود به سختی پیش شهره روزمه نوبت گیرم اومد

یزدان پناه ، عااالی بود

اعظم فرجی
اسدی
وفایی
این سه تا بهترین هستن

نسرین اسدی

من پیش انتی و انومالی رو پیش زیبا محسن پور رفتم خیلی خوب بود و راضی بودم

قطعا بهترین دکتر، استاد اعظم فرجی هستن

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو💙 مامان فندوق کوچولو💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدیاسین👶🏻🍼 مامان محمدیاسین👶🏻🍼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری