۵ پاسخ

رو خود کارتن نوشته یک سی سی
بنظرم ۷ میلی گرم اهن کافیه برای بچه های معمولی
مگراینکه کم خونی داشته باشن
منم یک سی سی غروب میدم ،اصولا هم ی ساعت فاصله داره با شیرش

و دوست عزیز یه توصیه ی دیگه ای که دارم اینه که سیدرال نده به جاش فروفورت یا سان اکتین فورت بده چون اینا آهنشون ۱۵میلی گرمه و برای بچه ها مناسب ترن

من چون اهن بدنش کمه دو سی،سی میدم قبل از شیر

من والا ۱سی سی میدم عصرا
با فاصله یکساعت قبل و‌بعد شیر ...ساعت دقیقی نداره

ی رب بیست دیقه قبل و بعد غذا
یک سیسی یا یک میلی

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱۵ ماهگی
مامان سام جونم مامان سام جونم ۱۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی