ولی درکل شیشه بدی سینه نمیگیره .مال منم شیشه میدادن دیگ سینه نگرف ب سختی دو سه روز گشنه نگهش داشتم ینی سینم میزاشتم دهنش بازبونش پس میزد اخر سر گشنش شد سینم رو گرف الان فقط سینه میدم
من بی بی لند دارم خوبه
درکل بهترین شیشه روهم بدی امکان پس زدن سینه هست
شیشه اونت و دکتر برانز از همه بهترن بازم تو شیشه ها
بیبی لندم نخری ک مزخرفه،شیری که پسرم تو شیشه اونت تو تایم یک ربع میخوره با مک زدن،
تو شیشه شیر بیبی لند تو تایم یک دقیقه تموم میشه، خب معلومه که دیگ بعدش سینه نمیگیره اینقد راحت شیرو خورده
بی بی لند
شیشه شیر اونت با سر شیشه مدل قدیم باشه.
سر شیشه هم خیلی مهمه
تعداد قطره ش به اندازه شیر خودت باشه تا بچه عادت به راحت خوردن نکنه
اگر فک بچتون قویه و خوب مک میزنه اونت بگیرین چون شبیه سینه مادره
من بی بی لند میدم هم واس ارین میدادم هم الان واس رادین میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.