۳ پاسخ

من بچه اولم کولیک داشت مدام روتاب میزاشتم اروم میشد

قطره بیبی کر بده
نبات داغ بده
بزارش روی شونه یا روی ساعدت، اینجور معدش ارومتر میشه

اینفاکول بگیر عالیههه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی