حالت تهوع اصلا نداشتم
ویارم چیزای ترش بود
بوی شیرینی بهم میخورد حالم بد میشد حتی قند وشکر
حالت تهوع شدید
مخصوصا صبحگاهی
بالا اوردن اب زرد ناشتا
بی اشتهایی شدید
خواب الودگی
بدن با بدن فرق داره
بعضیااااا عاشق شیرینی هستن
بعضیا ترشی
بعضیا شوریییی
اصلا به علاعم نیست. من سر این بارداریم علاعمم به دختر میخورد ولی پسره یا مثلا تقویم چینی هم دختر زده بود ولی اشتباه بود یا میگفتن حرف انگلیسی Y تو چشم چپ یعنی دختر ولی بازم اشتباه بود موهای بدنمم به شدت کم رشد میکرد که میگفتن بازم دختره کلا علاعم بستگی به بدن هر ادمی داره که چطوری واکنش نشون بده
ترشی و شوری دوست داشتم شیرینی نه
بدن با بدن فرق داره
خودم حالت تهوع شدید داشتم از بعضی چیزاهم بدم میومد مثلا ریکا شستن ظرف حتی بعضی اهنگاهم حالمو بهم میزد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.