علائم دختر و پسر چه جوریه و دختر کجا بیشتر درد داری

۳ پاسخ

نمیشه به نسخه رو برای همه تجویز کرد بگی دختر فلان مدله پسر فلان مدل

نمیشه به علائم خیلی اعتماد کرد
من واسه دخترم هیچ علائمی نداشتم
فقط گوجه با نمک میخوردم زیااااد
واسه این بارداریمم علائم ندارم
تقریبا مثل همن هردوتا بارداریم

من ۳روز حالت تهوع داشتم
از اول معده درد داشتم تا ۱۴الی۱۵ هفته
از ۱۸ هفته هم پا درد دارم

سوال های مرتبط

مامان .🫀. مامان .🫀. هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وششم بارداری