۴ پاسخ

آد.

من ترمیم کننده دکتر ژیلا زدم عالی بود

پماد ویتامین آد

دکتر پسر من وازلین ژله ای ویکر براش تجویز کرد و گفت همیشه بزنم تا وقتی بچه پوشک میشه تا دو یا سه سالگی ک پوشک میشه بعد هربار تعویض همین وازلین ژله ای ویکر براش بزنم

سوال های مرتبط