خانما بچه های شماهم انقدر کم غذا هستن؟

۷ پاسخ

کم غذا ک هیچ بد غذا هم هست هیچی نمیخوره بزور بازی چند قاشق فرنی و سوپ اونم کم

بد نیس چون اکثرا همه چی درست میکنم از غذای خودمون میدم

اره عزیزم

نه خوب میخوره ولی وزن گیریش خیلی معمولیه این بیشتر تو مخم‌ میره

نه عزیزم

بله عزیزم

نه خوبه بد نبست

سوال های مرتبط

مامان 🍭🍭🍬آبنباتی🍬🍭🍭 مامان 🍭🍭🍬آبنباتی🍬🍭🍭 ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی