۹ پاسخ

من زدن برام ۱۴ خرداد

منم ۱۲ خرداد تاریخمه

من ۳۰ خردادم پتو ژله ای گرفتم دورپیچ هم نازک

من ۱۱ خردادم🥰 والا یه دورپیچ که کلفت نیست گرفتم. لباسم سایز صفر و یک گرفتم فعلا. سایز یک بادی آستین کوتاهم چند تا گرفتم که تو تابستون چون گرمه بپوشونمش😍

پتو تابستانی گرفتم من از پشمی ها یا ضخیم نگرفتم

منم ۱۳ خردادم، لباس ۶ای نازک و تابستونی گرفتم، ولی خب دورپیچ داخل خز گرفتم چن ماه دیگه سرما زود میاد شهر ما

من 15خردادم. بچه اولم یه کوچولو خرت و پرت داشتم. بقیه رو خریدم. فعلا لباسای تابستونی. تا سایز 3خریدم. هر کدوم چند دست. پوشک هم خریدم. وسایل بهداشتی و بقیه سیسمونی هم خیلی وقته خریدم

یه پتو دور پیچ و گذاشتم تو ساکش با قنداق سوئیسی که بزارمش باپتو تواون کمرش اذیت نشه

من ۱۲خردادم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 هفته سی‌وسوم بارداری