من زدن برام ۱۴ خرداد
منم ۱۲ خرداد تاریخمه
من ۳۰ خردادم پتو ژله ای گرفتم دورپیچ هم نازک
من ۱۱ خردادم🥰 والا یه دورپیچ که کلفت نیست گرفتم. لباسم سایز صفر و یک گرفتم فعلا. سایز یک بادی آستین کوتاهم چند تا گرفتم که تو تابستون چون گرمه بپوشونمش😍
پتو تابستانی گرفتم من از پشمی ها یا ضخیم نگرفتم
منم ۱۳ خردادم، لباس ۶ای نازک و تابستونی گرفتم، ولی خب دورپیچ داخل خز گرفتم چن ماه دیگه سرما زود میاد شهر ما
من 15خردادم. بچه اولم یه کوچولو خرت و پرت داشتم. بقیه رو خریدم. فعلا لباسای تابستونی. تا سایز 3خریدم. هر کدوم چند دست. پوشک هم خریدم. وسایل بهداشتی و بقیه سیسمونی هم خیلی وقته خریدم
یه پتو دور پیچ و گذاشتم تو ساکش با قنداق سوئیسی که بزارمش باپتو تواون کمرش اذیت نشه
من ۱۲خردادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.