به منم گفت یکم زیاده . والا کار خاصی انجام نمیدم. دیابتم ندارم . گفت شیرینیجات کمتر بخور
بمنم گفتن بالاست
من تو بارداری قبلیم زیاد بود فرستادنم پیش فوق تخصص اونجا ۳بار رفتم هربارم بالای ۲تومن هزینم میشد سال ۴۰۲ اخرم تو ۳۳هفته گف طبیعیه عادیه 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.