۳ پاسخ

به منم گفت یکم زیاده . والا کار خاصی انجام نمیدم. دیابتم ندارم . گفت شیرینیجات کمتر بخور

بمنم گفتن بالاست

من تو بارداری قبلیم زیاد بود فرستادنم پیش فوق تخصص اونجا ۳بار رفتم هربارم بالای ۲تومن هزینم میشد سال ۴۰۲ اخرم تو ۳۳هفته گف طبیعیه عادیه 😐

سوال های مرتبط

مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی