۱۳ پاسخ

نه هویج نه دلمه نه رب انار

فقط عدس🥲مگه عدسی چیز دیگه ای میخواد؟

هویچ و فلفل دلمه نداره که

فقط عدس و پیاز سرخ شده و رب گوجه
گاهی ام برگ زردالو
هیچی نمیزنم مگه عدسی چیزای دیگه میخاد؟

من پیازو با زرد چوبه سرخ میکنم بعد چرخ گرده رو بااون پیاز تفت میدم بعدیه قاشق رب تفت میدم عدس هارو میریزم اب میریزم سیب زمینی نگینی بجای نمک عصاره مرغ سه چهارتا

حس نمیکنی خیلیییی چیزی زدی 😂

من فلفل دلمه و لب انار نمیزنم

یه سیب زمینی خورد میکنم داخل بپزه با هویج
اخرشم یه قاشق ابلیمو اضاف میکنم
برا خوردنم با پیاز و سبزی 🧅🥲

من فقط پیاز سرخ میکنم بعد عدس رو میریزم یکم تفت میدم ادویه هارو میزنم‌با رب هم تف میدم بعد آب جوش میریزم خوشمزه میشه
بعضی وقتام یکم لوبیا چیتی هم‌نیریزم توش یا یذره سیب زمینی نگینی

من الان گذاشتم چون سرما داریم یکم پیاز عدس رب گوجه روغن پخت و پز یکم اب .هویج و سیب زمینی گوشت میزنن حالت عادی .الان حال نداشتم

ما هویج نمیزنیم سیب زمینی میزنیم
سیرخیلی خوشمزه ش میکنه

ما پیاز داغ/کره/رب خیلی کم/سیر داغ/گلپر خیلی خوش طعمش میکنه حتما بزن/دارچین زیاد/ابلیموی زیاد

من فقط عدس و سیب زمینی و رب گوجه و ادوبه و یه ذره کم برا لعابش رشته سوپی میریزم

رب نمیزنم پیاز فراوون

سوال های مرتبط