۸ پاسخ

منم دربه در دنبال دکتر رفتم واسه این دلدردها دست آخر روانشناس بهم گفت بچه ها دلشوره رو میگن دلدرد اون مواقع بهتره محبت کنی و دعوت به آرامشش کنی….. اینم میتونه دلیلی برای دلدردهای کوچولوت باشه

بچه ها یه چیزی یاد بگیرن تکرار میکنن خیلی دخترمن یه مدت بود همش میگف اخ سرم و فلان من چقد غصه خوردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشت بردمش دکترم گفت طوریش نیس کم محلش کردم خوب شد دگع نگفت

از سردی زیاد خوردن هم ممکنه باشه

دختر منم یا مدت میگفت. بعضی وقتا بعدش میگفت پی پی دارم. دکترم بردم ازمایش مدفول و ادرار هم داد مشکلی نداشت. هر از گاهی قطره دایمتکون بهش میدم. م

پسر من دقیقا پسر شماست
الان چند ماه همینجوری هستش
همش میگه دلم درد میاد
دکتر بردم
آزمایش بردم
۳ بار دکتر بردم
گفت هیچ مشکلی نیست الحمدالله
ولی هر از چندگاهی میگه دلم درد میاد
دوباره خوب میشه
دیوونم کرده

فک کنم بچه ها تو این سن تازه درد رو متوجه میشن ..دختر منم قبل دشویی رفتن میگه دل درد دارم

از استرس و اضطرابم ممکنه باشه .

پسر منم دقیقا همینطوریه عزیزم منم بردم هم دکتر سونو داد هم آزمایش ادرارو مدفوع دکتر گفت همه چیزش خوبه نمیدونم دیگه چرا انقد اذیت میشه

سوال های مرتبط