۶ پاسخ

دخترمن مامان .بابا.نانا.بیا.بده.بای بای .اب میگه بقیه رونامفهوم میگه

ماما،بابا،دد،ابه یعنی اب،اده یعنی بده،همم موقع غذا خوردن،به (به به)به غذا میگه،باقی اوقاتم به زبون خودش یه چیزی تعریف میکنه یا موقع بازی حرف میزنه با ادا بادا عه عه اودا.کلا همش درحال حرف زدنه🤣

پسر من قربونش برم خیلی حرف میزنه😂
مغزمون خورده همش دعوا هم دارع

ماما/بابا/دد/نانا /عمه / ایییا به معنی بیا

ماما
بابا
اَتَه
دَدَ

پسر من اولین کلمش آب بود 😁😁
الان آب ، هام ، ددر میگه ، کلا فکر شکم و گردشه 🤣🤣

سوال های مرتبط