جنین بررسی میشه از دی ان ای داخل خون مادر برای بیماری های کروموزومی
هزینش حدود ده میلیونه
جوابش در صورت عادی دو هفته طول میکشه بیاد الان با شرایط مشور خیلی دیرتر میاد
ی نوع ازمایش ژنتیکه nipt هم میگن بهش خون گیری میکنن و کروموزوم های جنین رو بررسی میکنن ک خدای نکرده مشکلی نباشه مثل سندروم دان جنسیت رو هم۹۹درصد مشخص میکنن برا همه باردارا نمینویسن اونایی ک سابقه سقط دارن یا سونو انتی مشکلی داشته باشه یاهم خود دکتر توصیه میکنه ک اون رو انجام بدی تا خیالش راحت بشه
خون میگیرن از مادر داخل خون مادر وضعیت جنین بررسی میشه سندروم و ژنتیکی و جنسیت
آزمایش ژنتیک هست دی ان ای بچه رو از خون مادر جدا میکنن هر مشکلی داشته باشه همچی رو بررسی میکنن
آزمایشی هستش که خیلی دقیقه تموم کرومزوم های داخل خون 🧬 DNA رو برسی میکنه
واسه سندروم داون ایناس
هزینش الان رو ۱۰میلیونه
اگه توانایی مالیشو داری میتونی جای آزمایش انتی که میفرستن اونو انجام ندی و سلفری رو انجام بدی که دقتش خیلی بالاس و خیالتون راحت میشه
سافری انجام بدی دیگه نیاز به آزمایش انومالی نداری و خیلی خوبه درکل
ازت خون میگیرن تا انواع سندرم ها رو بررسی کنن
dna جنین بررسی میشه برای همه بیماریهای کروموزومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.