نمدونم ناخاسته چطوره 😕مگ شما خودتون نمیدونید که مایع منی داخل ریخته شه باعث بارداری میشه
چطور میشه ناخاسته باشه 😕
البته دکترم میگفت باید بگی بدون برنامه ریزی نه ناخواسته
اره عشقم ما هشت سال و خرده ای باهمیم همیشه جلوگیری طبیعی بود و باردار نشدم دو سال بود تنبلی تخمدان داشتم گاهی اوقات با خیال راحت جلوگیری نمیکردیم ولی من بلافاصله میرفتم شست و شو میدادم خودمو حسابی واقعا یهویی و بدون برنامه و در سخت ترین روز زندگیم فهمیدم باردارم هم خوشحال بودم چون اگر تنبلی تخمدانم درمان نمیشد باید سالها میرفتم دوا دکتر هم خب شرایط ندارم چه از لحاظ مالی چه کمک خانواده چون دست تنهام و سرکار میرم ولی چون یه بچه رو همیشه میخواستم اصلا به سقطش فکر نکردم اگر دومی بود حتما سقط میکردم و نمیدونم از اون موقع همه چی دور و برم داره خوب پیش میره از اون شرایط سخت عبور کردیم و مطمئنم بعد دنیا اومدن نی نی خدا کمکم میکنه برای مابقی کارهام چون من بیشتر نگران اینم نتونم برم سرکار نی نی تنها میمونه ولی بلاخره یه چاره ای میسازیم دیگه ایشالا شرایط تا اون موقع هم گل و بلبل میشه چون واقعا حس می کنم پسرم خوش قدم و خوش روزیه تا الان توی این پنج ماه که همین بوده
من ناشکری نمیکنم ولی الان حسش نبود
کاش خدا به چشم انتظارا هم بده
بله من خدا خواست و داد
هیچ وقت معنای ناخواسته رو نفهمیدم!! ۲ تا آدمبالغ وقتی بدون جلوگیری سکس داشته باشن خبحاملگی پیش میاد! دیگه کجاش ناخواسته اس!
ما سالهاست جلوگیریمون طبیعیه ،ناخواسته نشده.هم همسرم خیلی حواسش بوده هم من پنجره ی باروریمو بهش یادآوری می کردم مرتب. پارسال اقدام کردیم که سومین بار گرفت ولی سقط شد.دیگه بخاطر وضعیت اقدام نکردیم
خداخواسته نه ناخواسته😍
اره من عزیزم ، من پارسال اقدام کردم نشد پشیمون شدم ولی خدا امسال سوپرایزم کرد😍
اره من
بله بله
نزديك دو سال همه تلاشامونو ميكنيم و خدا نميده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.