۲ پاسخ

منم بعد از ۴ ماه و نیم هنوز پریود نشدم بی بی زدم منفی بود ولی باز دلهره داشتم ازمایش دادم اونم منفی بود

تب و لرز فکر نکنم ربطی به اون داشته باشه احتمالا سرما خوردی
این طبیعیه
منم بعد زایمان یه بار پریود شدم دیگه تا الان نشدم

سوال های مرتبط