پسر منم اردیبهشت میره تو6سال اول مهر باید بره کلاس اول شما باید امسال میزاشتی پیش دبستانی اول مهر باید بره کلاس اول
باید اول بره
پسر من امسال خرداد ۶ ساله شد امسال رفته کلاس اول دیکه
متولدین مهر ۹۸ تا شهریور ۹۹ باید امسال مهر میرفتن پیش دبستانی و مهر ۴۰۵ برن اول
امسال باید پیش دبستانی میرف عزیزم نیمه اولیه مث پسر من اینم نیمه اولیه اردیبهشت شیش سالش میشه امسال گذاشتم پیش سال دیگ هم کلاس اول میشه
اواخر اردیبهشت برو مراجعه کن به مدرسه ای که میخواهی ببری
در اصل امسال باید میرفت ولی چون گفتی پسرت تاخیر داشت .باید خرداد یا مرداد سال اینده ثبتنامش کنی پیش
تابستون بفرستش پیش دختر منم اردیبهشته الان پیش میره مهر باید بره کلاس اول نمیه اولی هستن زودتر میرن کلاس اول
از مهر امسال پیش دبستانی بوده دیگه باید میذاشتی
مهر 1405 کلاس اول هست
تابستون مهدها دوره فشرده دارن حتما پیگیر باش بذاری
دیگه امسال باید میذاشتی الان که نذاشتی باید فشرده تابستان بذاری بره چون که اجباری مدرسه ثبت نام نمیکنه
اردیبهشت بعد تولدش باید واکسن اش ببری بزنی
مهره میره کلاس اول ه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.