نه ۳۷ درجه تب نیست از ۳۷ ونیم تب محسوب میشه
اگه دما سنج عدد ۳۷ رو نشون میده یعنی دمای بدنش ۳۷.۵ هست
اگه بالاتر بره تب محسوب میشه
چک کن ساعتی یبار
نه دکتر به من گف هروقت ۳۸ونیم شد تب حسابه
دستمال نمدار بزار داره شروع میشه یعنی
نه ولی بدنش گرمه مراقب باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.