۴ پاسخ

آره داره تب میکنه

بله عزیزم بعلاوه نیم باید کنی

بله بابد نيم درجه بهش اضافه كني يعنب ٣٧/٩

نه.

سوال های مرتبط

مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۳ سالگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۲ سالگی
مامان اوینا مامان اوینا ۲ سالگی