۹ پاسخ

عروسکی تر بگیر واسه دخترت

منم این مدل لباسا رو دوست دارم. دخترا حتما نباید گلگلی بپوشن که‌.

تصویر

ب نظرم شوهرت راست میگه😁

اینکارها اسپرتن من برای گالریم اورده بودم اتفاقا فروش برای دختر ها این مدلا بیشتر بود

اسپرته دختر هم بپوشه خیلی خوشکله

کنگرهم هست کنارش

نه اسپرته منم همیشه ساده میگیرم اصلا طرح شلوغ دوست ندارم

خب واقعا پسرونس دیگه

اسپرته

سوال های مرتبط

مامان ناقلا مامان ناقلا ۳ سالگی