۶ پاسخ

😑😑😑😑این کارارو نداره
من از اولش داشتم
همه چیمم خوبه
روزی یدونه متفورمین میخورم هنوز زندم🤣

من که قندم از قبل بارداری هم کمتر بود
اصن نگرانی‌ نداره

استرس نداره که عزیزم. ایشاالله که نداشته باشی.داشتیم داشتی دیگه من دارم الان روزی ۳ بار انسولین میزنم حالمم خوبه سالمم هستم عادت کردم😁 استرس بدتره ریلکس ایشاالله خوب باشه

نگرانی نداره منم قندم بالا بود دکتر انسولین داد الان قندم اوکیه

خب عزیزم بعد اون قند یساعت بعدش ازت ازمایش میگیرن که ببینن بدنت انسولین لازم واسه پایین اوردن اون قند تولید میکنه یا نه.. که رنج نرمالش هم بالاتره دیگه تا ۱۸۰ میتونه بالا باشه

قند ناشتات ک بالاس طبیعی تا 92
ن علائمی نداره
چرا حالا آنقدر می‌ترسی مگه چ اتفاقی قراره بیفته 😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری