مامانای عزیز هفتم بالاست هنوزم نمیشه جیگر خورد ؟

۷ پاسخ

منکه همیشه میخورم بارداری قبلیم هم خوردم چیزی نشد

دکترم گفتن تا اخر بارداری ممنوعه دل و جیگر

بنظرم نخور‌، این همه زحمت کشیدی ی مدت هم نخور بزار زایمان کنی ، روز زایمان هرچقدر میخوای بخور ، دل میتونی بخوری ولی جیگر ممنوعه طول بارداری

من خوردم دوبار سه باری

۱/۲تا میشه خورد من الان دارم برای شوهرم درست میکنم ۱میخورم وگرنه چشمم میمونه

خیلی کم بخوری مشکلی نداره
ولی زیادش واقعا خطرناکت

بخور بابا

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی