بچها واسه غربالگری دوم باید هم سونوگرافی انجام بدیم هم آزمایش؟

۱۰ پاسخ

من غربال دوم و انجام دادم باید ببینید کارت وی نوشته برات
اگر نوشته آزمایشگاه باید خون بدی
اگر هم نوشته سونو که باید سونو بدی
واسه من سونوم برای همون غربال اولم بود فقط آزمایش مجدد نوشته بود

برای من که ننوشته بود دکترم

آزمایش انومالی اسمش کواد مارکر هس 16 هفته انجام میشه ولی مثل مال ان تی نیست روتین برای همه باشه بعد هم که از 18 میری سونو . من آزمایش ندادم رفتم سونو فقط

بستگی داره دکترت بنویسه برات یانه، بیشتریا فقط سونو مینویسن

معمولا فقط سونو هست اگر سونو موردی داشته باشه میگن ازمایش بدید

برامنم‌سونوگرافی وآزمایش نوشته بااینکه غربالگری انتی همه چیزنرمال بود

ازمایش اگه دکترت بگه نیازه وگرنه نه

بله ازمایشم داره که یسریا نمیدن

اگه ان تی هم سونو و آزمایشت اوکی بود آنومالی آزمایشش لازم‌ نیست عزیزم

انومالیو میگی؟ ن اون ازمایش نداره اگ سونوت انشالله اوکی باشه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری