من سر غربالگری اول آزمایش و سونو دادم دکتر گفت همه چی خوبه برای غربالگری دوم فقط سونو دادم گفت همه چی خوبه نیاز به آزمایش نداره
آنومالی ؟
من ان تی خیلی خوب بود ولی دکتر گفت برای دقت بیشتر کواد مارکر هم مینویسم که خیالم راحت باشه ۱۵تا۱۷ هفته س تایمش کلا منم انجام دادم و اینکه نمی نوشت هم خودم درخواست میدادم چون خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.