برای غربالگری فقط سونوگرافی هستش یا ازمایش هم باید بریم بدیم ؟

۲ پاسخ

من سر غربالگری اول آزمایش و سونو دادم دکتر گفت همه چی خوبه برای غربالگری دوم فقط سونو دادم گفت همه چی خوبه نیاز به آزمایش نداره

آنومالی ؟
من ان تی خیلی خوب بود ولی دکتر گفت برای دقت بیشتر کواد مارکر هم می‌نویسم که خیالم راحت باشه ۱۵تا۱۷ هفته س تایمش کلا منم انجام دادم و اینکه نمی نوشت هم خودم درخواست میدادم چون خیلی خوبه

سوال های مرتبط