منم ان ان زدم اصلا معجزه شد کلا رفت سر دو بار زدن اونم شب ک ب جایی نخوره
چیزی نیست فقط با آب ولرم روزی چندبار صورتش رو بشور خودش خوب میشه
صورت دختر منم همینجوری بود هیچی نزن فقط با آب ولرم بشور
یا گرماا یا شیرر بمونه انجوری میشه
بچرو زیادم بوس نکنین ولی تو این سن دختر منماینجور ی شد
یبار براش فقط شب تریامسینولون ان ان زدم
صب همش رفته زود صاف بود
بعد از اون با کرم مخصوص نوزاد مرطوب میکردم
اگزماست ابرسان کودک بزن
من کالاندولا میزنم
یه چیز گرم خوردی
تو جای گرم نگه ندار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.