هویج بده بهتره.
خود خیار مجاز نیست
قسمت داخلیه خیار که تخم داره مجازه
اونم حتما باید نرم باشه یعنی با دو تا انگشتت فشار بدی له بشه
وگرنه خطر خفگی داره
خیار میتونن تیک کنن هویج بده
اره من میدم
بده ولی حواست بهش باشه که کنده نشه ازش یه خیار سفت بده دستش گاز که میزنه نرم میشه دوباره برعکسش کن اونطرفشو بده یا هویج بده ولی حواست باشه دندونشون خیلی تیزه
ن عزیزم خطرناکه
من میدم خیییلی دوس داره
اره دکتر دخترم گف میتونی بدی
من هویج دادم دستش😂 دندون هداره هویجم سفته گفتم نمیتونه گاز بزنه
من که میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.