واسه رفلاکس چه شیرخشکی بدیم؟؟

۵ پاسخ

ببلاک 1عالی

خانما بچه منم رفلاکس داره
من نان اوپتی پرو میدم اگه ای ار ندم مشکلی داره؟
چون برای رفلاکسش دارو میخوره

ببلاک یا نان یا هرچی فقط ای ار باشه

من پسرم هم رفلاکس داره هم حساسیت پروتین گاوی دکتر گفت اپتامیل بده
گیرم نیامد ببلاک گرفتم هنوز ندادم البته الان پری نان دارم میدم بخاطره نارس هم بوده

ببلاک

سوال های مرتبط