۲ پاسخ

دوماهگی
مسواک که نه
بیشتر با اون انگشتی ها ماساژ میدم و بازی میکنم که دنوون درآورد بدقلقی نکنه
اینم بگم وقتی بخوای شروع کنی ممکنه اوغ بزنه، باید بازی کنی باهاش

هروقت دندونشون دراومد

سوال های مرتبط