من پسرم موقع خوردنش خیلی اذیت میشه چون یخچالیه
ولی الان بعد یه ماه که کامل بهش دادم خیلی بهترشده باورم نمیشه چه روزای سختی پشت سرگذاشتم چون به نظرم رفلاکس مزخرف ترینهههههه
من ۳ تا ۵ ماهگی هر صبح ناشتا میدادم
خیلی جلوی بالا آوردنشو میگرفت راضی بودم
واسه من تاثیری نداشت فاموتیدین دادم بهتر بود
من دادم خیلی راضی بودم،فقط حواست باشه باید شکمش تقریبا خالی باشه بهش بدی تا نیم ساعت بعدشم شیر ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.