۵ پاسخ

من اونت پیرکسشو دارم خیلی خوبه راحت تمیز میشه طلقی هم داشتم ولی بعد یه مدت کدر میشن

من میدم مارک چیکو خییییلی راضیم البته جدیدا طلقی هم گرفتم واسه وقتایی که خودش میگیره دستش چون پرت میکنه.

نه سنگینه، من هی اور شی و ال هه میدم، چون پسرم گاهی خودش شیشه رو میگیره دستش پیرکس سنگینه یه موقع میفته رو صورت بچه

برای نظافتش خوبه
من مارک بیبی لند استفاده میکنم اما بعد یه مدت خط های روش پاک میشه و بدرد نمیخوره

میشه اسمش چیه

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی