سلام خانما دخترم زردی داره چیکار کنم؟

۸ پاسخ

اول اینکه حرف هیچکسو گوش نده برا زردی هرکی نسخه ای براو میپیچه رسما بچت میشه موش ازمایشگاهییه عمه و خاله و همسایه. ببر دکتر ک ازمایش بده عددش مشخص شه اگه بالا باشه حتما باید نور بگیره اگه گفت بستری نگران نشو اونجوری زودتر خوب میشه چون دستگااا بیمارستان قوی ترن

عزیزم اصلا نگران نباش خودت گرمی کم بخور عرق کاسنی و عرق نعناع بخور اگر حس میکنی خیلی زرده دستگاه ۸ لامپه بگیر بیار خونه بذار زیرش البته تا ۱۰ روزگی معمولا میره بالا بعد کم کم میاد پایین تا ب ۱۵ نرسه خطرنداره خودت چشمی حواست باشه بدتر نشه ی آزمایش هم بده حتما
اگر میتونی ببر تست پوستی ک خیلی خون نگیرن از بچه

دمای خونه ۲۴ درجه باشه و لباس زیاد تنش نکن یه زیردکمه دار و سرهمی کافیه. کلاه و دستکش و جوراب اصلا نپوشون وقتی خوابید یه پارچه خیلی نازک بکش روش همین

عزیزم به هیچ عنوان ترنجبین و شیر خشت یا حجامت گوش و.. انجام نده به جز شیر خودت و شیر خشک و نورتراپی هیچ کار دیگه ای نکن. اگه عدد ازمایشش بالا بود و دکتر گفت بین نور تو خونه و بیمارستان ببرش یه شب بیمارستان بخوابه خیلییی زودتر میاد پایین تا دستکاه تو خونه. پسر من خیلی اذیت شد سر همین نسخه خاله و خانباجی ها.

قطره خشت از داروخونه بگیر

اگه خیلی زیاده دستگاه کرایه کن براش بذار تو خونه ، ببرش دکتر قطره میده زیاد هم گرم‌نگه ش ندار

دختر پسر خالم زردی داشت گوشش سوراخ کردن بمرور کم شد زردیش بعضیا هم میگن با کاسنی حمومش بدی توام چیزای که زردچوبه داره نخور بیشترش میکنه

هر دوساعت شیر بدین که دفع داشته باشه و خیلی گرمش نکنین
شما میوه های زرد نخورین
خیار و لیموشیرین بخورین

سوال های مرتبط

مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان محمدرضا🩵 مامان محمدرضا🩵 ۸ ماهگی