من زردی دخترم ۱۵.۶ بود. خودم ترنجبین و شیرخشت و انار خوردم و گرمیجات نخوردم و تند تند بهش شیر دادم تا مدفوعش زیاد باشه و زردیش دفع بشه. به کل بدنش هم روزی دو بار عرق کاسنی مالیدم. باید خنک هم نگهش داری و زیاد نپوشونیش. میتونی دستگاه فتوتراپی هم از تجهیزات پزشکیا بگیری تو خونه زیر نور بذاریش.
خودت چیزهای خنک بخور ( مثل خاکشیرو....) اگه شیر خودتو میخوره تند تند بهش شیر بده
دکتر ب من گفت تا ۱۰ نیاز ب چیزی نیست بالای ۱۰ نور باید بگیره .اما باید چندروزی یک بار ببری هی چک کنی ک زدیش مراقب باشی بالا نره تا زمانی که بیاد روی ۵و زیر ۵.باید تند تند بهش شیر بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.