۳ پاسخ

من زردی دخترم ۱۵.۶ بود. خودم ترنجبین و شیرخشت و انار خوردم و گرمیجات نخوردم و تند تند بهش شیر دادم تا مدفوعش زیاد باشه و زردیش دفع بشه. به کل بدنش هم روزی دو بار عرق کاسنی مالیدم. باید خنک هم نگهش داری و زیاد نپوشونیش. میتونی دستگاه فتوتراپی هم از تجهیزات پزشکیا بگیری تو خونه زیر نور بذاریش.

خودت چیزهای خنک بخور ( مثل خاکشیرو....) اگه شیر خودتو میخوره تند تند بهش شیر بده

دکتر ب من گفت تا ۱۰ نیاز ب چیزی نیست بالای ۱۰ نور باید بگیره .اما باید چندروزی یک بار ببری هی چک کنی ک زدیش مراقب باشی بالا نره تا زمانی که بیاد روی ۵و زیر ۵.باید تند تند بهش شیر بدی

سوال های مرتبط

مامان نیلماه کوچولو مامان نیلماه کوچولو ۳ ماهگی
مامان شاهان و شاهدخت مامان شاهان و شاهدخت ۲ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد