مرودشتیا حالتون خوبه؟؟
شیرخشک
شیر
پستونک

۹ پاسخ

اره صدر شیمی زرقون زده
صداش خیلی بد بود من ک از مرودشت شبی فرار کردم امدم روستا خ بابام

همه جا لرزیددد

کدوم قسمتو عزیزم

خداخودش بخیر بگذرونه

خوبیم عزیزم صدا خیلی وحشتناک بود 😑

چی شد کجا بوده

خدا لعنتشون کنه
بسه دیگه ۱۰ روز شد
چقد خرابی شد
بسه بابا اتش بس بزنن دیگ اح خسته شدیم همش غم استرس بدبختی

مرودشتم زده😔

چخبربوده مگه🥲💔

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۱ سالگی