اره صدر شیمی زرقون زده
صداش خیلی بد بود من ک از مرودشت شبی فرار کردم امدم روستا خ بابام
همه جا لرزیددد
کدوم قسمتو عزیزم
خداخودش بخیر بگذرونه
خوبیم عزیزم صدا خیلی وحشتناک بود 😑
چی شد کجا بوده
خدا لعنتشون کنه
بسه دیگه ۱۰ روز شد
چقد خرابی شد
بسه بابا اتش بس بزنن دیگ اح خسته شدیم همش غم استرس بدبختی
مرودشتم زده😔
چخبربوده مگه🥲💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.