برا اب ریزش چی بگیرم بچم کلافه شد هفت ماهه

۴ پاسخ

سیتریزین هر ۱۲ساعت یک و نیم سی سی

پسرم ۳ماهه ریزش اب بینی داره ای خوب میشه ای برمیگرده
منم خسته شدمنمیدونم چکارکنم(۲سال و ۷ماهشه )

اسپری بینی بگیر عزیزم

بهتره ببری دکتر چون سنش کمه هر چیزی نمیشه داد یا ببر دکتر داروخونه

سوال های مرتبط

مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 ۱ سالگی
مامان برسا(پهلوان)💙 مامان برسا(پهلوان)💙 ۱ سالگی
مامان اِلآی مامان اِلآی ۱۴ ماهگی