۶ پاسخ

شربت ایورامی واسه سرفه خوبه

اموکسی سیلین

مگه مامانا دکتر عزیزم

ببر دکتر اون تشخیص بده چجور عفونتیه

انتی بیوتیک اصلا برای نوزاد مناسب نیست حتی دکترا هم سعی میکنن تجویز نکنن تا جایی که امکانش هست
شماهم حتما ببر دکتر چکاپ

ببر دکتر بهش بده

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان برسا(پهلوان)💙 مامان برسا(پهلوان)💙 ۱ سالگی