خانما قرص چی میشه تو شیر دهی گلو دردم می‌خوام سرما بخورم

۳ پاسخ

من تازه خوب شدم خیلی آنفولانزای بدیه من کلا ماسک میزنم برا اینکه دخترم مریض نشه، دکتر رفتم گفت منع دارویی نداری آموکسی کلاو برام نوشت ولی دیفن هیدرامین ننوشت

اب نمک قرقر کن اب سیب جوشیده بخور اب لیمو عسل

شیرت کم میشه حتی امکان خشک شدن شیرتم هست روبچتم تاثیر میزاره انگار اونم مریض شده داره قرص میخوره در صورتی که سالمه هعی میخوابه

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۱۶ ماهگی