من تازه خوب شدم خیلی آنفولانزای بدیه من کلا ماسک میزنم برا اینکه دخترم مریض نشه، دکتر رفتم گفت منع دارویی نداری آموکسی کلاو برام نوشت ولی دیفن هیدرامین ننوشت
اب نمک قرقر کن اب سیب جوشیده بخور اب لیمو عسل
شیرت کم میشه حتی امکان خشک شدن شیرتم هست روبچتم تاثیر میزاره انگار اونم مریض شده داره قرص میخوره در صورتی که سالمه هعی میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.