۵ پاسخ

دست پای بچه های شماهم سرد تبش گرفتم نداره رو ۳۶هستش

پسر من فردا میره واسه واکسن...تجربه هاتونو بگین خانوما

پای کوچولوی شما هم ورم کرد سفت شد؟ تا کی تی دارن و ‌ورم؟

😢بمیرم دخترم داغون شد اینقدر گریه کرد ، خدایا اون واکسن که رو پای چپ میزنن چه عمقی سوزن رو فرو کرد😭، الان رو پام خوابیده

من 😞

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان مهــیــار 🐼✨ مامان مهــیــار 🐼✨ ۱۶ ماهگی
مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان آیناز و آوین مامان آیناز و آوین ۱۲ ماهگی