قطره آهن فروفورت یا سیدرال؟؟؟

۷ پاسخ

من سیدرال و آیروفیکس دادم ولی باعث دل درد شد .قطره فروم گرفتم خیلی خوبه نه دل درد نه یبوست. تاثیرشم خیلی خوبه. به ازای هر کیلو از بچه فقط یک قطره باید بدی

سیدرال هروقت دادم یبوست شده پسرم و 7میله باید دوقطره چکون بدی.دکترش فروفورت میده هر سری بر پایه لیپوفرز ماله دندون رو هم سیاه نمیکنه ولی مادرای دیگه میگن سیدرال سیاه میکنه به مرور ولی من فقط تجربه یبوست داشت پسرم

فروفورت١٥ميلي اهن داره سيدرال٧ فكر كنم سيدرال بايد٢سي سي بدي فروفورت يك سي سي

من ک ایندفعه اویفر براش گرفتم

هر دو خوبن
فروفورت حدود ۱۴ میل اهن داره ارزونتر سیدراله
سیدرال هم خوبه ولی ۷ میل اهن داره و گرونتر هم هست

من از اولش لیپوزوفر دادم راضی ام

سیدرال گوچه

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی