۳ پاسخ

من فقط قرص اهن دارم چون کم خونی داشتم شدید

آهن و کلسیم

قرص آهن باید بخوری حتما تا6ماه ریزش مونگبری

سوال های مرتبط

مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد