۴ پاسخ

بعد از واكسن شش ماهگي ميتوني بدي اولش خيلي كم با اب و كره رقيق كن

من از وسطای ۵ ماهگی دادم

از ۶ ماه مجازه

اوایل ۸ماهگی
فقط زرده

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۵ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی 💙🐣 مامان امیرعلی 💙🐣 ۶ ماهگی
مامان آوا🫶🏻🌰🤍 مامان آوا🫶🏻🌰🤍 ۱ سالگی