۴ پاسخ

من بوش نبود ولی اینطوری شد نمایندگی اومد گفت پمپ تخلیه اش خراب شده
چندماه پیش یه ۳ .۴تومن خرجش شد
مارک دوو

من دارم
اينجوري شد مشكل از فاضلابش بود

شاید شیر برقی تخیله پشتش خرابه ، یا اشغال گرفته

لای پره هاشو تمیز کردین؟

سوال های مرتبط