برا سونو ان تی ابمیوه ببرم یا شیرکاکاعو؟

۸ پاسخ

یکی به من بگه چرااااا؟
مگه درد داره ؟

آبمیوه و خرما ببر ولی قبلش نخور اونجا بپرس برای من هم ان تی هم آنومالی اینو گفت

ابمیوه

بستنی

به من گفتن شیرکاکایو چون سریع قندش جذب میشه

فکر کنم آبمیوه بهتر باشه

مگه باید چیزی خورد؟

من اب سیب بردم با ۲ تا خرما

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی